Kiitos




Kiitos universumi, ettet yrittänyt lahjoa minua ämpäreillä vaan annoit sielunsopimuksen kylkiäisenä, sisäänrakennetun foliohatun. Kiitos, kiitos, kiitos.  

Kiitos myös niistä kaikista haastavista kokemuksista, joita olet polulleni heittänyt. Ilman niiden opetuksia, en olisi se ihminen, joka nyt olen. 

Kiitos perheestä ja kaikista ihanista ihmisistä, joita olen elämäni aikana kohdannut. He ovat tuoneet mukanaan iloa, valoa, rauhaa, rakkautta, voimaa ja rohkeutta. 

Kiitos myös kaikista kiusaajista ja paskiaisista, joita en olisi koskaan edes, halunnut tavata. He ovat olleet suurimpia opettajiani. 

Kiitos suruista, kivuista, sairauksista ja epäonnistumisista. Ne ovat tehneet minusta vahvan, oikeudenmukaisen ja myötätuntoisen. Niiden avulla olen löytänyt lopulta sisäisen rauhani. 

Kiitos myös kaikesta siitä pelosta, vihasta ja sekasorrosta, jonka keskellä parhaillaan elämme. Se opettaa minua luottamaan omaan voimaani ja auttaa pysymään, sisäisen rauhan tilassa. 

Kiitos, että olen saanut elää juuri tämän haastavan, mutta hyvän elämän, jonka avulla voin suunnistaa vihdoinkin, takaisin kotiin. 

Ja kiitos siitä pienestä valopilkusta, joka häämöttää tämän pimeän tunnelin päässä. Se näyttää minulle oikean suunnan.  

Kiitos sinulle, joka luet blogiani 💖😍💖                                      










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti