Tähtiauttaja 3



Neonvihreä valoenergiaolento oli ollut elämässäni ehkä noin puolitoista vuotta, ennen kuin se halusi näyttäytyä myös miehelleni. 

Mieheni heräsi keskellä yötä ja näki kuinka neonvihreä, suorakaiteen muotoinen valoilmiö nousi ilmaan pääni vierestä. Se kohosi ylöspäin kohti kattoa ja katosi sitten, kuin tuhka tuuleen. Minä olin täydessä unessa ja kuulin tapahtumasta vasta aamulla.

Toisella kerralla olin keittämässä aamukahvia. Mieheni heräsi ja katsahti makuuhuoneen kattoon. Neonvihreä valo oli hänen yläpuolellaan katossa ja haihtui hetken päästä pois näkyvistä. 

Itse näen vieläkin tuota energiaa monta kertaa viikossa. Se ilmaantuu hämärän makuuhuoneen seinälle tai kattoon. Kulkee ensin edes takaisin, valkoista verhotankoa pitkin ja saattaa sen jälkeen valaista koko katon tai jopa koko makuuhuoneen neonvihreäksi. Aikansa huoneessa pyörittyään se katoaa.

Olen usein miettinyt, mitä tuo energia hommailee sen jälkeen, kun itse nukahdan. Jatkaako se yöllisiä puuhiaan. Parantaako tai muuttako se kehojamme. Ohjelmoiko se kenties meihin jotain. Olen ainakin saanut tajuntaani sellaisia viestejä, että vasemmassa korvassani ajoittain sirkuttavat äänet olisivat, valokoodeja. No, aika näyttää muuttuko tai viisastuuko kehoni näistä puuhista.

Aurinkoista viikkoa 🌞🤗🌞

T: Merja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti