Tuuliviiri



Olen tässä joulunpyhinä pohtinut, miksi me ihmiset haluamme tapella, sotia ja tuomita kaikki toisinajattelijat. Onko ihan mahdotonta, että voisimme elää sovussa toistemme kanssa, vaikka ajattelisimme eri tavalla. Miten me voimme sanoa, että juuri minä olen oikeassa, eikä kukaan muu. Tämä minun polkuni on ainoa oikea tie, kohti totuutta. 

Me ihmiset olemme kuin tuuliviirejä. Ajatuksemme ja agendamme vaihtuvat pienimmästäkin puhurista. Se mitä olen ollut ennen, muuttuu hetkessä demoniseksi toiminnaksi. On pyydeltävä anteeksi sitä, että olen ollut harhainen ja johtanut ehkä muitakin ihmisiä väärille poluille. Nyt olen vihdoinkin ainoalla oikealla tiellä ja tiedän totuuden.

Moni henkinen ihminen muuttaa hetkessä suuntaa ja hurahtaa uskovaiseksi. Enkelit, henkioppaat ja valonauttajat alkavat näyttää demoneilta. Energiahoidot, tarotkortit, jooga yms. on yhtäkkiä saatanasta kotoisin. Kaikesta henkisyyteen liittyvästä on luovuttava, kortit joutavat nuotioon ja elämän täyttää tästä eteenpäin, raamatun pelastavat opit. 

Jos kaikki henkimaailman olennot ovat demoneita, verhoutuneina hyvään ja kauniiseen. Niin kuinka kukaan voi vannoa, ettei raamatussa kuvatut henkilöt, tee meille samaa temppua. Periaatteessa, kuka tahansa voi olla eksyttäjä. Mitä pyhempi, sen pahempi.

Voisiko tässä sekopäisessä maailmassa löytää sen kultaisen keskitien. Jos haluamme tehdä aidosti hyvää toisille, olemalla ystävällisiä, auttavaisia, ymmärtäväisiä niin onko sillä väliä, mihin minä uskon. Jos se vierelläni kuiskiva henkiopas tai saunatonttu, saa minut tekemään hyviä tekoja ja parantamaan maailmaa, niin onko se silloin "saatanan kätyri". 

Jos taas "oikeaksi uskovaiseksi" heittäytyminen saa minut unohtamaan kaiken hyvyyden kanssaihmisiä kohtaan. Jos se muuttaa minut tuomitsevaksi ja ahdasmieliseksi, niin onko se sitten, pyhä henki. 

Olen melko varma siitä, että me kaikki päädymme lopulta samaan paikkaan, kuljimmepa sinne sitten, mitä kautta tahansa. Maailmassa on paljon erilaisia uskontoja, mutta loppujen lopuksi kaikki etsivät vaan sitä yhtä ja samaa Jumalaa. Ja tällä matkalla minä uskon, vaikka tonttuihin tai yksisarvisiin, jos he saavat  minut tekemään elämässä, hyviä asioita. 

Iloa ja valoa päivääsi 💛🐉🔥🐉💛







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti