Ennen syntymää




Olen ottanut muutaman kerran luonnoskirjan eteeni ja yrittänyt kanavoida tekstiä, ihan tietoisesti. Joitakin henkilökohtaisia viestejä olen saanut paperille raapustettua, mutta ovatko ne todenperäisiä, vai vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta. Siitä en voi mennä takuuseen.

Olen nyt lukenut Dolores Cannonin kirjaa, vapaaehtoisten kolme aaltoa ja uusi maailma. Törmäsin sitä lukiessani samantapaiseen kokemukseen, joka minulle kerrottiin yhdessä henkilökohtaisessa kanavoinnissa. Oliko se "sattumaa", vai totisinta totta ?

 
20.1.2024 Kanavoinnissa minulle kerrottiin, että kehoani on muutettu ja siihen on asennettu tarvittavia impalantteja jo ennen syntymääni. 

Kaikki meni hyvin, eikä äitini, tiennyt asiasta mitään. Hänelle kerrottiin tieto siitä unessa, vasta syntymäni jälkeen. Minun muististani tapahtuma pyyhittiin pois.


Ajattelin, että no onpa hullua juttua. Mistä tuokin taas päähäni oikein putkahti. Eihän tuossa ole järjen hiventä. 

Mutta, kun luin Patrician tarinaa tuosta kirjasta, se nosti mieleeni tuon tammikuussa kirjoittamani, höpö höpö tarinan.

Hän kertoi, että hänen kehoonsa oli asennettu jo ennen syntymää siruja tai jotain muita seurantalaitteita. Ja hän hyppäsi kehoonsa, vasta sen jälkeen.


En ole itse nähnyt lapsena ufoja, tai minulla ei ainakaan ole niistä mitään muistikuvaa. Tosin vanhin veljeni niistä aina kotona jutteli. Ja ehkä myös siitä syystä, olen ufoihin kuitenkin aina uskonut. 

Viimeisen neljän vuoden aikana kokemani tapahtumat, kyllä osoittavat, että olen jatkuvasti, heidän tarkkailunsa piirissä. 

Neonvihreän tähtiauttajan kohtaaminen, laukaisi tapahtumaketjun, joka jatkuu yhä edelleen. Muuttaa vaan jatkuvasti muotoaan.

Toisella kohtaamiskerralla minulle suoritettiin, kehon skannaus. Harmaa pyöreä kiekko liikkui edestakaisin päästä varpaisiin. Myös sen jälkeen tunsin useilla kerroilla, että keholleni tehtiin jotain. 

Nämä viimeisten vuosien oudot tapahtumat, joista olen blogissani kirjoittanut, ovat sattuneet aina valvetilassa. Tosin en voi tietää, kuinka paljon minulla on ollut sellaisia kohtaamisia, jotka on pyyhitty pois muististani. 

Toivottavasti saan vielä joskus, tietoa myös niistä. 




Aurinkoista kevätpäivää 🌺💛🌺

Annetaan hyvän kiertää 💐🐞💐

T: Merja











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti