Valheellinen maailma




Kävin vierailulla netin ihmeellisessä maailmassa ja sain taas kerran nähdä esimerkin siitä, kuinka tämä valheellinen maailma toimii. Maailma, jossa kaikki on käännetty ylösalaisin. Totuuden puhuminen on leimattu valheellisuudeksi ja valo on käännetty pimeydeksi.

Mikä on tämä ihmisten maailma, jossa näen vain vihaa ja sortoa. Valheita, kateellisuutta ja syyllistämistä.

Jos joku uskaltaa avata suunsa ja puhua omaa totuuttaan, niin häntä pilkataan, halveksitaan ja hänet leimataan, vähintäänkin mielenvikaiseksi.

En nyt puhu itsestäni, vaan ympärillämme elävistä kanssaihmisistä. Se, että jotain toista ihmistä kiusataan, satuttaa minua paljon enemmän kuin se, että joutuisin itse kiusaamisen kohteeksi.

Minulla on jo niin kova pää, että kestän sen kyllä, mutta kaikki muut eivät ehkä kestä. Ja on vain ajan kysymys, milloin jollain ihmisellä taas naksahtaa päässä, kohtalokkain seurauksin.


Emmekö me ihmiset ikinä opi, vaan toistamme päivästä päivään ja vuodesta toiseen samoja käyttäytymismalleja. Tuottaako heikompien sortaminen ja haukkuminen, sitä mielihyvää, jota maailmastamme puuttuu. 

Olen elämäni varrella törmännyt yleensä aina naisiin, jotka kiusaavat muita. Ja olen todella yllättynyt, että miehetkin ovat alkaneet harrastaa tällaista toimintaa toisiaan kohtaan. Tai ehkä sitä on ollut aina, mutta minä en vaan ole siihen törmännyt.


Kuka meitä ohjaa tekemään ilkeitä tekoja ja sanomaan halveksivia sanoja. Onko se oma kitukasvuinen egomme, vai kenties ulkopuolellamme jylläävä, pahuuden voima.

Sinä "pahuuden ruhtinas", kuka ikinä oletkaan. Minä en sinua pelkää. Minun valoni on paljon voimakkaampi, kuin sinun pimeytesi. 

Et sinä pysty loistoani himmentämään, etkä valoani sammuttamaan. Yrittää voit, onnistu et.



Minun valoni on loistanut täällä jo ikuisuuden ja tulee loistamaan, vielä senkin jälkeen, kun sinun pimeytesi, on jo tästä maailmasta väistynyt.

Minä jatkan totuuden puhumista ja valon levittämistä maailmaan, niin kauan kuin henki pihisee. Jos joudun taistelemaan yksin tuulimyllyjä vastaan, niin ei se minua haittaa. Olen tehnyt sitä koko elämäni ajan ja voin tehdä tästä eteenpäinkin. 

Eivät maalliset taistelut valoani sammuta, vaan  paremminkin päinvastoin. Ne vahvistavat sitä entisestään ja saavat sen loistamaan aina pidemmälle ja pidemmälle. 



Aurinkoista kevätpäivää 💐🤗💐

Anna hyvän kiertää ja valosi loistaa, missä ikinä sitten kuljetkaan 🔆🐉🦄🐉🔆

T: Merja





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti