Avaruuskaverit





Pari kuukautta sitten tajuntaani tuli kaksi nimeä, Adam ja Elena. Kukaan ei kertonut minulle, keitä he ovat, mutta jotenkin liitin mielessäni heidät näihin "avaruuskavereihin".

Käyn usein illalla tuijottelemassa tähtitaivasta, koska olen nähnyt siellä usein outoja tapahtumia. "Sateliitit" väläyttelevät valoja ja ohittelevat toisiaan. Ja aina silloin tällöin, kun näen liikkuvan kohteen tähtitaivaalla, leikittelen ajatuksella, olisiko se ufo. 

Katselin taivaalle ja ajattelin itsekseni. Adam, jos olet siellä jollain aluksella niin anna joku merkki. Hetken kuluttua yhdessä paikallaan olevassa tähdessä, syttyi voimakas valo. Tokaisin siihen hämmästyneenä, että ok, onks Elenakin siellä. Ja vähän matkan päässä toisessa tähtikuviossa, syttyi voimakas valo. 

Jatkoimme tätä leikkiä keskenämme, ehkä viikon verran. Aina, kun katselin tähtitaivaalle, Adam antoi merkin, saman tähtikuvion kohdalla. Pari kertaa sain merkin myös katsellessani aamulla keittiön ikkunasta, tuota samaista tähtikuviota. 

Se oli todella outoa, ajattelin vaan asiaa itsekseni ja pyysin merkkejä. Ja joku lähetteli niitä minulle tähtitaivaalta. Ihmettelin, miten tuollaista voi edes tapahtua.

Sitten merkit mystisesti loppuivat, vaikka niitä aina silloin tällöin pyytelinkin. Muutaman kerran sain merkin myös liikkuvilta kohteilta, kun kyselin niiltä, ovatko ne ufoja. 

En tiedä miksi minulle sattuu näitä outoja tapahtumia ja keitä nuo ympärilläni pörräävät avaruuskaverit oikein ovat. Olen nähnyt näitä omituisia juttuja niin monta kertaa, ettei niitä voi enää mielikuvituksenkaan piikkiin laittaa. Niitä vaan sattuu ja odotan innolla, minkälainen seuraava kohtaamisemme tulee olemaan.

Olen lähettänyt kaksi havaintoilmoitusta ufoista, Suomen ufotutkijat/Fuforan sivuille. Kävin myös mielenkiintoisen puhelinkeskustelun ufotutkijan kanssa. Sivustolta löytyy 2472 havaintoilmoitusta. Minun havaintoni ovat 2442 ja 2445, jos kiinnostaa niin voitte käydä kurkkaamassa.

Iloa ja valoa elämääsi 🌹🤗🌹

T: Merja








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti