Intuitio




Olen vasta näin jälkeenpäin ymmärtänyt, että minulla on ollut vahva intuitio, koko elämäni ajan. Kuitenkin olen usein elämäni polulla, laittanut monet asiat, sattuman piikkiin. Mutta viime vuosina olen alkanut kyseenalaistaa, onko sattumaa edes olemassa. 

Välillä olen saanut niin varmoja ajatuksia, milloin mistäkin asiasta, että olen itsekin ihmetellyt, mistä moiset viisaudet ovat päähäni putkahtaneet. Useimmiten ensimmäinen ajatus on, että ei tämä voi olla totta, minä vaan kuvittelen kaiken. Ja joka kerta, kun universumin rattaat pikku hiljaa alkavat loksahdella paikoilleen ja minua tuupataan voimalla johonkin uuteen suuntaan, alkaa mieleeni hiipiä myös vastustus. En kyllä mene minnekään, enkä halua tuollaista muutosta elämääni. Kuitenkin kerta toisensa jälkeen tiedän, että vastustuksestani huolimatta, tulen menemään juuri siihen suuntaan, mihin intuitioni minua johdattaa. Halusin tai en. 

Ymmärrämme usein vasta jälkeenpäin, mikä tarkoitus elämämme suuntaviitoilla on ollut. Miksi meidän on pitänyt kulkea juuri tämä tie ja kokea kaikki ne, välillä jopa kivuliaat kokemukset, joita eteemme on tuupattu. Kuka on ohjannut kaikki nämä ihmiset polkuni varteen ja miksi minun on pitänyt kulkea heidän kanssaan, yhdessä eteenpäin. Tämä elämänpolku on ollut suunnaton labyrintti ja usein ihmettelen, kuka nämä kaikki palikat on pystynyt paikoilleen asettamaan. Sitä on liian vaikeaa ymmärtää ihmismielellä. Kaikella on kuitenkin ollut tarkoituksensa, sekä hyvässä, että pahassa. Ja ilman näitä kokemuksia, en olisi se ihminen, joka nyt olen. 




Mukavaa päivän jatkoa 💖

T: Merja





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti