Tummat varjot


Ympärillämme, näkymättömässä maailmassa, liikkuu monenlaisia kulkijoita. Osa heistä on harmittomia, hyväntahtoisia muukalaisia, mutta ikävä kyllä, joukosta löytyy myös tummia, pahantahtoisia olentoja. Olen kohdannut muutaman kerran myös näitä jälkimmäisiä. 

Ensimmäisellä kerralla makuuhuoneen katossa ja seinillä, lehahteli tumma, epämiellyttävän tuntuinen hahmo. Hetken päästä tunsin, kuinka joku energia alkoi nousta ylöspäin, jalkojani pitkin. Hätäpäissäni en keksinyt muuta, kuin alkaa miettiä isä meidän rukousta. Huvittavinta siinä oli se, kun muutaman lauseen jälkeen huomasin, että enhän minä osaa koko rukousta. No, onneksi se ikävä olento pelästyi ja lensi häntä koipien välissä matkoihinsa. Tai sitten se ei vaan kestänyt yhtään enempää, haparoivaa rukoiluani. Seuraavana päivänä katsoi netistä, kuinka se rukous oikeasti menee.

Toisella kerralla havaitsin, että kodissani oli joku pahantuntuinen henki. En nähnyt sitä, mutta tunsin, että se seisoi selkäni takana ja seurasi minua, huoneesta toiseen. Laskettelin ylpeänä isä meidän rukouksen alusta loppuun ja tunkeilija häipyi taas, vähin äänin. 

Kolmas kerta, kun matalavärähteinen energia lyöttäytyi kenttääni, tapahtui keskellä kirkasta päivää. Ajattelin, että johan nyt on markkinat. Minä en kyllä enää rukouksia lurittele. Juttelin sille niitä näitä ja kehotin sitä menemään, valoa kohti. Lopuksi vielä sanoin, että minä en sinua pelkää. Minun valoni on paljon voimakkaampi kuin sinun pimeytesi. 

Olen miettinyt, että nämäkin tapaukset ovat varmaan vaan oppiläksyjä, jotka minun on käytävä läpi. On opittava erottamaan erilaiset energiat toisistaan, sekä hyvät, että huonot. Ja on löydettävä keinot, millä näistä epämukavista kavereista ja varsinkin peloista heitä kohtaan, pääsee eroon.

On ikävä tosiasia, että kun valo sisälläsi kasvaa, myös pimeys ulkopuolellasi lisääntyy. Itse haluan pysytellä kaukana, pimeyden hengistä ja toivon, etten heitä enää joutuisi kohtaamaan. Menkööt, valoa kohti.

Mukavaa viikon jatkoa 💛💚💙

T: Merja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti