Maarianportti

 


Olen kertonut jossain aikaisemmassa jutussani siitä, että me olemme tällainen "ufoperhe". Eli minä, mieheni ja aikuinen tyttäreni, olemme kaikki nähneet ufoja, jossain vaiheessa elämäämme.

Muutimme mieheni kanssa tänne korven keskelle kauan sitten, täysin hetken mielijohteesta. Kun näimme tämän tyhjillään olevan vanhan talon ja villiintyneen viidakon, päätimme saman tien, että muutamme tänne. 

Laitoimme entisen asunnon myyntiin, irtisanouduimme vakituisista työpaikoistamme ja otimme pankista lisää asuntolainaa. Puolentoista kuukauden päästä matkustimme muuttokuorman kanssa, tähän uuteen outoon paikkaan. Ei ollut mitään tietoa uusista työpaikoista, eikä mistään muustakaan.

Vanhempamme, siskot ja veljet ym. sukulaiset pitivät meitä, aivan sekopäinä. Mutta me olimme intoa täynnä kuin ilmapallot, eikä tuota päätöstä kukaan voinut muuttaa, vaikka se käänsi elämämme täysin ylösalaisin.


Olen monesti vuosien varrella miettinyt, mikä meidät tänne kesken kesäloman "sattumalta" johdatti. Ja miksi olemme edelleen täällä? Onko sillä, joku tarkoitus?

Yhtenä kesänä täällä kävi pari ihmistä museovirastosta. He selittivät, että täällä pitäisi olla, joku Maarianportti ja he kyselivät, olemmeko löytäneet mitään outoja, vanhoja esineitä.

Ei täältä mitään ihmeellistä ole löytynyt, mutta monia outoja tapahtumia on kyllä vuosien myötä tullut eteen. ( Niistäkin olen kertonut joissain aikaisemmissa jutuissa.) Outoja näkyjä on riittänyt. Ihmeellisiä aikahyppyjä on tapahtunut ja näihin ufohavaintoihin olemme törmänneet, usein vuosien varrella.


Tyttäreni näki lapsena kirkkaita ufopalloja pihamme yläpuolella. Ja hänkin on kokenut täällä monia muitakin outoja tapahtumia ja näkyjä.

Minä olen nähnyt viimeisen neljän vuoden aikana kaikenlaisia tosi kummallisia juttuja. Ja tällä hetkelläkin taivaalla on öiseen aikaan, erittäin paljon liikennettä. 


Olin taas eilen illalla tähtiä bongailemassa ja sain valomerkkejä taivaalta. Paikallaan olevista tähtikuvioista lähti liikkeelle "tähtiä", jotka kulkivat vilkkuen, vähän matkaa eteenpäin ja katosivat sitten mystisesti. Yksi, tosi iso valopallo, kulki ensin pitkän matkaa oikealle, kääntyi sitten ympäri ja lähti vasemmalle ja lopulta katosi keskellä taivasta. 

En usko, että satelliitit pystyvät tekemään tällaisia liikkeitä. Lentokoneita kyseiset taivaalla seilaajat, eivät myöskään ole, koska kulkevat täysin äänettömästi. 




Onko asuinpaikallamme kenties, joku portti tai portaali, sitä en tiedä. En ole siitä mitään tietoa mistään löytänyt. Jos, joku teistä on kyseiseen porttiin törmännyt, lähettäkää viestiä. 




Haluan tuoda julki näitä juttuja sen takia, että jos jollakulla teistä on samantapaisia kokemuksia, niin saatte edes jonkunlaista vertaistukea.  Näiden outojen juttujen kanssa saattaa olla aika raskasta, painia ihan yksin. Sillä ihan ensimmäiseksi, jokainen alkaa epäillä, omaa mielenterveyttään 😉

Miksi nämä avaruuden örkit minuun yhteyttä ottavat ja minulle näyttäytyvät? En todellakaan tiedä. Nämä kaikki jutut ovat ihan hulluja, eikä niitä voi ihmisjärjellä selittää. Toivottavasti tämä mysteeri, vielä joskus selviää. Haluaisin kyllä itsekin saada vastauksia moniin kysymyksiin ja varsinkin siihen kaikkein kiperimpään kysymykseen. Eli siihen, kuka minä oikeasti olen? Sillä en ilmeisesti ole ollenkaan se "ihminen", joka olen kuvitellut olevani, koko pitkän elämäni ajan 🤔 Todella mystistä 👽


Iloa ja valoa päivääsi 💛🌸🤗🌸💛

Anna hyvän kiertää 🦄🌈🎠🌈🦄

T: Merja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti