Verkonkutoja

 



Henkioppaani viestivät minulle usein musiikin avulla ja tajuntaani putkahtelee milloin mitäkin vanhoja kappaleita. Tällä viikolla päässäni on pyörinyt jo monta päivää tämän biisin sanat. Niin ovat toiset meistä. Laivoja, jotka löytävät väylänsä yksin...

Omalla kohdallani tämä, yksin omien polkujen kulkeminen on varmaan joku "sielunsuunnitelman" punainen lanka. Sillä siitä ei pääse eroon, vaikka haluaisi. Joskus tuntuu siltä, että se on jopa kirous. Tai ainakin aika rankka, sielua ja ruumista vahvistava oppiläksy.


Kaikki yritykset muuttaa tuota asetelmaa, sortuvat yleensä jo alkumetreillä, tai viimeistään vähän ajan kuluttua.

Joku voima täällä maailmankaikkeudessa vastustaa sitä, että mukautuisin tämän maailman menoon ja hakeutuisin johonkin porukkaan. 


Toisten perässä seuraaminen, on ihan tuhoon tuomittu ajatus. Mutta en koe itseäni myöskään johtajaksi. Ajattelipa asiaa miten päin tahansa, niin se ei vaan, ainakaan tällä hetkellä onnistu. 

Ehkä minun ei ole tarkoitus tehdä yhteistyötä kenenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa. Ehkä olen valinnut elämäntehtäväkseni, tämän "erakkona" olemisen ja oman polkuni tallaamisen. Sillä välillä tuntuu siltä, että mun antennit on viritetty, ihan jollekin muulle taajuudelle, kuin muilla ihmisillä. Mun antenneilla saa yhteyden, vaan tuonne ulkoavaruuteen 😂💦 Mutta ehkä sen pitää niin ollakin.

Mutta onneksi olen aina tykännyt olla ja kuljeskella yksikseni. Eli eihän se siinä mielessä, mikään ongelma ole. Välillä asiaa vaan ajautuu pyörittelemään, kun joka puolelta kantautuu viestejä siitä, että ihmisten pitäis ryhmääntyä. Mutta, ehkä se koskee vain heitä, jotka tuntevat tarvitsevansa, lauman tukea. Mene ja tiedä.


Mutta on tosi hienoa, että muutamat teistä ovat uskaltautuneet lähettämään kommentteja. Kiitos niistä 🙏

Toivon, että lähetätte niitä lisääkin, olittepa sitten asioista, mitä mieltä tahansa. 

Vaikka minä näitä omia ajatuksia ja mielipiteitä täällä latelen, niin en minä ketään tyrmää. Joten tuokaa vaan rohkeasti ajatuksia julki täällä ja muuallakin. Sillä se olis tässä ajassa, tosi tärkeää, meille kaikille. 


Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille 🌷🌷🤗🌷🌷

Annetaan hyvän kiertää 💐💛💐

T: Merja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti