Oma polku



Taivallan eteenpäin omaa polkuani. Se avautuu eteeni, askel askeleelta. En näe sitä, mutta sokkona haparoiden, tunnen tukevan maankamaran, jalkojeni alla. Välillä polulla on kuoppia ja ihmisiä, jotka horjuttavat tasapainoani. Mutta siitä huolimatta, yritän kulkea eteenpäin, mieli avoinna ja aistit kirkkaina, sillä jokainen päivä on uusi seikkailu.


Olen horoskooppimerkiltäni vaaka ja nouseva skorpioni. 

Henkinen tyyppi, jonka elämässä pitää olla haasteita.

Tasapainoilen koko ajan. Jos joku asia tai ihminen keikauttaa vaakakuppini vinksin vonksin, tunnen sen luissani ja ytimissäni.

Olen yksinäinen filosofi, tutkija, kuuntelija, kirjailija, joka viihtyy omissa oloissaan. 

Haluan elää luonnon keskellä ja samoilla pitkin metsiä, omassa rauhassani.

Haasteeni on päätöksien tekeminen ja toisten ihmisten kohtaaminen.

Elämänpolkuni numero on 7. Olen henkinen mystikko. Seuraan intuition ääntä.

Maya horoskoopissa olen valkoinen yliääni tuuli, hengen voima.


Ajatusmaailmassani vallitsee vapauden kaipuu, riippumattomuus. Tuulta ei voi tavoittaa, eikä sulkea häkkiin. 

En minä mihinkään hömppä horoskooppeihin usko, mutta kaikki nämä luonteeseeni liittyvät jutut, kertovat kyllä tuttua tarinaa.


Haasteeni on todellakin, toisten ihmisten kohtaaminen ja laumassa eläminen.

Voin olla siellä hetken aikaa, yrittää sopeutua, mutta sitten kun joku alkaa tökkiä, pakenen vuorille. 

Maailman myrskyt ja ympärillä pörräävät ihmiset, vievät liikaa energiaani ja horjuttavat tasapainoani. 

Ei jaksa, ei pysty eikä kykene.

Kaikki se joutava, taistelu, jupina ja höpinä, joka täyttää maailmankaikkeuden, on rasittavaa. 

Mutta enhän minä maailmasta ole kadonnut, vaikka laumasta usein poistunkin. Olen vain ajatuksen päässä, teistä kaikista.

Lennän mukana kesätuulen ja kuljen ympäriinsä, kuiskauksina todellisuuden. Vien ajatuksillani meidät, keskelle ajan uuden. 




Jostain syystä universumi on vastustanut alusta asti tämän blogin jakamista suuremmalle joukolle. Jokainen yritys, mitä kautta tahansa, on tuhoon tuomittu. Joku voima täällä maailmassa, heittelee kapuloita rattaisiin. Mutta siitä viis, jatkan harjoituksia. Luki näitä juttuja sitten kukaan, tai ei.




Leppoisia kesäpäiviä 🐾😻💕😹🐾


Annetaan hyvän kiertää 🐛🌺🐛🌺🐛



T: Merja
























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti